Party

Jag vaknade visst lite tidigt. Jag börjar bli gammal, är extremt kissnödig varje morgon och natt. Förr gick jag aldrig upp mitt i natten för att kissa, men tiderna förändras visst.
Jag tror jag bloggar om att kissa alldeles för ofta.

b.C tror att farmor ska vara här när vi lanar, men det ska hon inte!

Jag ska kirra fram nåt gulligt recept på shots eller nåt så jag kan bjuda på en imorgon. Funtar på piggelin?
Hoppas innerligt att dom har rosa pantern där borta på sinners stomp. ÅH VAD JAG LÄNGTAR!


Min syra längtar till onsdag, för jag har lovat henne lite mat. Potatisgratäng, fläskfile och sallad med fetaost. Sen får hon Ben & Jerry's till efterrätt. Bara för att jag är så snäll och en bra syster.
Hon brukar iofs bjuda mig på sjukt god mat.. Speciellt den där laxen  med fetaost i ugnen och klyftpotatis. ÅH!
Kanske skulle bjuda över syster nr två med, om hon har tid? Ja, det ska jag göra..

Nu har jag lite att stå i, för farmor åker snart och lämnar mig ensam med en köttfärslimpa. *dreggel*

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Wiih jag vill komma. Får man plocka med sig karln då?

2009-02-27 @ 10:22:13
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se/
Postat av: Michelle

En människa som delar med sig av Ben&Jerry är sannerligen en äkta generös människa! Fan vad du är en snäll människa! Min sambo får smaka högst varannan gång. Lite.. :)

2009-02-27 @ 15:12:51
URL: http://mistyrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0