Pappa <3

Det här är drygt, sovmorgonen försvann. Poff.

Pappa blev flyttad igår, men inte till Vänersborg, han sitter på österåker nu. Slussas vidare idag, vilket jag tycker känns onödigt. Eller mer att han fick sitta på österåker EN dag, kunde han inte få stanna på svartsjö den dagen då istället? Eller svartsjölandet som farmor så vackert kallar det.

Han lyckades iaf charma till sig ett telefonsamtal, för min far är jävligt charmig. Min finska McGyver.
Så han ringde en snabbis, har lite ångest för att jag svarade "detsamma" när han sa "love you" men känns ju fult att svara jag älskar dig med, när han säger det på engelska.. Nåja, han vet att jag älskar honom, för han är bäst, alla dagar i veckan. Jag är värsta pappagrisen, men vad har jag för val, varit utan mamma i 12 år nu. Jag får vara en pappagris.

När jag tänker efter har jag faktiskt världens underbaraste familj. Pappa,  systrar, farmor, mormor.. Kärlek till er.


Mer kaffe åt lilla katten nu, för jag fantiserar om tattoobåten. Pussinuss.

Kommentarer
Postat av: Michelle Jonsson

Oj Österåker, där satt min karl tre av sina år. Det var ett av de bättre ställena sa han. Tragiskt att de ska hålla på att flytta människor hur som helst utan hänsyn. :/

2009-02-03 @ 13:54:25
URL: http://mistyrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0