omgomgomg, är du fjorton eller, omg!

Jag fick en flashback och insåg en sak, säger du oh my god i en diskussion med b.C får du ett väldigt drygt och jobbigt svar tillbaka.
"omg, omg, omg, omg? Är du fjorton eller, omg!"

Mitt huvud väger typ 100 kg, det är nog därför min våg är elak och visar så mycket.. Känner mig död och jag kan garantera att pizzasnubben INTE körde bil lagligt, han såg liten ut. Ung alltså.
Så jävla typiskt för övrigt. Dom beräknades vara här 21.33, så vid 21 passar jag på att gå på toa, TROR NI INTE ATT DET PLINGAR PÅ DÖRREN DÅ!?
Snacka om panik deluxe, wöw.


BTFW, igår gick det äntligen åt! Groggmixgrejen jag köpte till min 18årsdag. Var jävligt nasty groggar. Danne tog lite sprit och sen hela glaset med groggmix. Jag drack rent, det var fail. 

Försöker fixa hjälp så filmerna från igår kan komma upp, men det blir förmodligen bara filmen då jag piercar mig som kommer upp om nåt. NU GÅR JAG IGEN!

bakteriepuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0