Morgontrött.

Funderar på att laga lite mat, inte för att jag direkt har sådär överdrivet mycket pengar till ny mat sen, men jag är ju faktiskt hungrig! Skulle lunchat med b.C men vi tycker tydligen om att sova hon och jag. Funderar på att vara ekonomisk och äta upp henne istället?

Nu fick jag varken sova eller äta, så jag tänker hoppa in i duschen, känner mig alldeles för trött för att pierca mig, men hur som helst kommer det bli tjusigt. Lär ju vakna till liv av adrenalinkicken ändå. Det värsta jag varit med om var när jag var full som en kastrull, fick en adrenalinkick och fyllan bara försann, jag blev nykter på två jävla sekunder. Snacka om waste of money/booze.


Jag vill parta, vill ut på krogen, vill träffa folk. Men åker ju bort i helgen igen, och nästa helg får jag finbesök från Norrköping. Ska nog tvinga ner Maddie någon helg med, min fina norrlandstjej.

Jessica skulle våldgästa också, det gillar vi! Plus att Erica ska sova här i veckan. Hennes mamma ska för övrigt bjuda mig på bowlingen på friluftsdagen, hur jävla sött är inte det då?!

b.C skäller på mig, så jag antar att jag ska göra mig i ordning nu. Lägger upp bilder på piercingen sen, har vi tur fotar/filmar b.C när jag piercar, då kommer det upp.

Kommentarer
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

häftigt hår du har :)

2009-02-09 @ 14:17:06
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: b.C

Funderar på att vara ekonomisk och äta upp henne istället? // Och när hade du tänkt berätta det där? :O va va va ?! Du var ju inte sugen på korv! Haha. ;<

2009-02-09 @ 14:45:59
Postat av: haha

kan jag inte svara på, men just nu är det inte så. och denna jessica är det som gör flera fejksidor. :)

2009-02-09 @ 15:01:15
URL: http://ebonyelinefake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0