mixed

Det gick ju bra, Andy var här nyss. Det var trevligt, vi tittade på tv och han klagade på att jag inte var kul, men efter 4 öl blev jag kul. Det var bra att dom gick åt så jag inte kan bli för full imorgon när jag åker till Karlskoga. Jag vill dit nu. Hmm, vart är du btw?! Antar att du sover, så jag ska nog göra samma. En cigg till dock, måste ta igen mig.


HAHAHA har ni sett nyaste telenorreklamen?
Och om någon tar din hand, se det som ett tecken på vänskap.
*Do you have faceboook"
HAHAHAHAHAHHA Fan vad kul vi hade åt det, såg den nämligen första gången när Andy var här, haha.


Nu ska jag sova, för jag ska upp TIDIGT och färga håret. Just fan, jag har tvättat sängkläderna, måste byta. Hur som helst så återkommer jag imorgon.

PUSSINUSSINUSS!

Kommentarer
Postat av: Lennart

Se upp! Du kommer kanske att nomineras till ett bloggpris nästa år. Du är bara så uppriktig, ärlig och lägg till ett h. Härlig! Var rädd om dig! Kram!

2009-02-05 @ 21:54:25
URL: http://blogg.expressen.se/kjellennart

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0