Min vän semmelmannen.

Jag har en vän som bakar semlor, och vi är ganska lika, jag gillar också att baka men jag har ingen häftig gräddmaskin för 250.000 kr..

Men iaf, vi sitter och surrar alla tre, jag, b.C och Danne, eftersom vi ska till lilla gatan snart. Vi tänker lika hela tiden.

Cat 'n' Stein duschar. piercar septum idag. säger:

säg inte att du är klar då gay

Daniel säger:

hur kan du säga att du är klar då din jävel

Cat 'n' Stein duschar. piercar septum idag. säger:

fruntimmer bara luras och pratar i gåtor

Daniel säger:

jävla fruntimmersssss

Daniel säger:

okej en öl

Daniel säger:

men de slutar aldrig med en öl

Och precis exakt så sa jag när b.C föreslog en öl tidigare idag. Läskigt? JA!


Kommentarer
Postat av: jane

hej hej...vill du få tusentals nya besökare till din blogg?? gå då in på den länk jag har i mitt senaste inlägg!!!

2009-02-10 @ 08:58:17
URL: http://brunettjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0