Kill me

Jag blir så otroligt less, varför skjuter ingen mig bara?!
Jag kämpade med att komma upp i tid, d.v.s att jag tog en timmes sovmorgon, för att komma på i duschen att jag har sovmorgon och inte börjar förän 10.15 idag.
Snopet? JA!

Men men, jag får ju mer tid på mig att dricka kaffe och göra mig i ordning.

La ut ett halsband på tradera igår, äkta guld.. La ut den för en krona, redan uppe i 57, woho.
Ska ut med biobiljetter och pokersetet med.. Jag gillar att tjäna pengar.. Hihi.

"Linda vill hitta den rätte" Vem bryr sig?! Jag tydligen,för jag vet att jag kommer titta på skiten..
När vi ändå talar om televisioner och så tänka jag bara passa på att säga dels att jag tittar på Vakna med the voice nu och dels att jag såg RAW igår. Såg ju reklamen för det på bussarna och hade faktiskt tänkt att gå dit, nu har jag skaplig ångest att jag aldrig kom så långt för fy satan vad kul det var!
TITTA TITTA TITTA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0