Jellyshots!

Åh, Alexandra vill också komma på lördag, med sin karl! Blir massa karlar, eller tre. Danne kommer ju också, ni vet semmelmannen?

Jag är helt taggad, vill nu! Ska som sagt var forska lite i välkomstshots. Hmm, vad sägs om jellyshots? CARRO!? HUR GÖR MAN!?
Min syster lär mig massa dåliga saker, var hon som lärde mig att ta halsbloss, och invigde mig till storrökare.
Hon var den första jag kände med en tatuering och räknas matlagning som dåligt? Jag är ju beroende av mat..
Hur som helst är hon världens bästa syrra, som ska hjälpa mig att kirra grejerna rätt till imorgon.

Längtar satan efter att få in mina pengar, dom kommer nästa vecka.
Jag vill töja örat också, men jag vill kunna ha vanliga örhängen.. DILEMMA DELUXE!

Nu vill jag ha mat, men ska forska i jellyshots. Återkommer när jag hittar nåt kul.

Det var inte ens något av det här jag skulle skriva om, kass jag är. Jag har ny plan till naglarna. Fladdermöss!? en på varje, lite snett, sen rosa leopard upp till det som kommer vara svart, där det är vitt på fransk manikyr?! LÅTER INTE DET FINT?! Jag är kär iaf..

Nåja, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Asynja

men hallå, töj öronen så har du tunnlar då kan du ha vanliga örhängen i själva tunnlarna. Fattardu?

Fast då kan man ju inte ha "plopp"örhängen, utan sådana där andra. Vad det nu heter xD

2009-02-27 @ 11:49:22
Postat av: Anonym

välkomstdrinkar brukar jag också köra med, man kan inte få sina gäster att känna sig mer välkomna!

jag har aldrig provat jellyshots:d





tack som fan för vi får komma gumman, du är bäst!

2009-02-27 @ 20:28:43
URL: http://coffingirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0