irritation

Septumpiercingen kittlas, hihi.

Ringde vårdguiden idag, hon tyckte att jag behöver medicin som dämpar hostan, det tycker iofs jag med. Hon fick mig att ringa till sjukhuset, som fick mig att sitta i telefonkö i 7 äckliga minuter för att få höra ett skabbigt meddelande som säger att det är många som ringer och ber mig därför ringa upp senare!? KUNDE DOM INTE SAGT DET PÅ EN GÅNG DÅ ISTÄLLET SÅ HADE JAG KUNNAT SPARA MINA 7 JÄVLA MINUTER!?!

Fick även ett mail som irriterade sönder mig, varför skulle jag maila och "berätta"!? Vad i hela jävla helvete finns det ens att berätta? Om det nu fanns något vettigt att berätta skulle jag nog hålla käften ändå, för jag vet att du är lycklig och jag har absolut ingen anledning att försöka förstöra någonting. Vi har inte pratat på flera månader, vad tjänar det till?


Har precis tagit mig tid att färga håret, det var liksom 3 veckor sedan jag köpte färgen. Helt kolsvart i skallen nu. Sparade bara mina walls, som förmodligen blir röda.. Men jag vet inte, har ju mest rosa kvar, så kanske får bli rosa iaf.

Någonting annat spännande har inte hänt i mitt liv. Jo, jag skickade ett sött paket till pappa, med tanke på att det är allahjärtansdag på lördag. Letade efter ett sött kort på ICA men fanns inget, så jag köpte "Lycka till i nya lyan", HAHA! Pappa har ju faktiskt humor. Han fick 5 dosor snus och massa choklad i paketet också. Hur gullig är inte jag då? Alla borde ha mig som dotter. *tycka*


TRALAAAALALALAAAA *host* buhu, nu loggar jag.
Över och ut, pussinuss och bajs typ.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din papi lär bli fett happyface!

Rosa walls är snyggare än röda. Tycker jag, mer spännande liksom! Satsa rosa eller vitt:) Skulle nog klä dig minsann<3

2009-02-13 @ 08:45:21
URL: http://bewareofthem.blogg.se/
Postat av: Josefin

HAHA lycka till i nya lyan, passar han perfekt:D Det är humor det, nästan samma som att jag skickade presentkort på systemet till Nina i 20årspresent :D

2009-02-14 @ 12:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0