Hemkommen

Nu var jag hemma då, efter en låååång kryssning. Hade sjukt kul, finns inte en chans att tattoobåten eller RAWkryssen kan toppa denna resa.. *host* YEAH RIGHT!
Sov mestadels av tiden, annars hade jag musik i örat och nickade mellan varven. Folk är ju så fulla av skit.

Jag var kung, som vanligt. Allt sitter i psyket, tänkte större delen av tiden "flytta på er, jag är kung, jag bestämmer", och så såg jag arg ut. Folk flyttade sig och glodde, men kom jag på dom med att glo så fick dom skåda evileye.
MOHAHAHAMED, jag är så sjukt cool..

Tog lite fräsiga bilder, eller var nog bara en som var fräsig, massa vackra isblock som låg som ett pussel längs båten. Vackert vackert!


Min syster är arg på mig, för jag inte löst det finansiella(?) ännu. Hade dock tänkt låna henne 4000, men med det där humöret förtjänar hon ett blött finger i örat! Jag vet att du läser, och jag älskar dig även om du är lite bitter och så mellan varven.. MÖÖÖG!


BTW, min farmor är bäst igen, eller fortfarande, eller hur som helst så fick jag låna 2000 kr till nästa vecka, så jag har råd med mat och tattoobåten. Tills jag får pengar nästa vecka bara. Då får hon päääningar av mig med. Guldtanten. <3

Min bebiskaka lovade att vara vaken när jag kom till hamnen, men icke! Hon skyller allt på Semmmmelmannen, det är låååågt! Ungefär lika lågt som glocalnet som ringde och sökte farmor, jag sa att hon återkommer om ett år. Han skrattade och sa hej då.
Och på tal om det så kommer inte Sandra hit i helgen, det suger kuk.

FARMOR BEHÖVER HJÄLP! Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Cherry

Jag är en fattiglapp, flåt :(

2009-02-26 @ 16:36:43
URL: http://horrorhottie.blogg.se/
Postat av: carro

mmm blött finger, kan jag inte få det i analen i stället... me like!! Vad blir det för mat nästa vecka när jag kommer till dig?? :) Förresten jag e inte bitter, bara en surfitta ibland. Puss på fotsulan!!!!

2009-02-26 @ 18:51:17
Postat av: carro

förresten stolt att få ett eget stycke i denna blogg! JAg e het!

2009-02-26 @ 18:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0