HEEEEEEEJ

Hah, syrran ringde och skällde på mig, sa att det inte var rättvist mot er som bevakar, att jag inte bloggar alltså.
Har bara haft lite fullt upp, städat, sovit, spelat, fått sällskap av farmor och sånt spännande.

Blir hemma till helgen och hoppas innerligt på att jag hinner få mina pengar så jag kan gå ut på fredag, det sär psychobillystället lockar som fan och b.C är på.
Får träffa Sandra till helgen också förhoppningsvis, hon ska på anchor och som alla borde veta är det 20årsgräns där, bu!

För övrigt tycker jag att vårat centrum blir mer och mer gay, man hittar inget och dom har inte level li en enda tobaksbutik. Det är gay, hela världen är gay och jag känner mig lite folkfientlig nu för tiden.
Orkar knappt svara i telefon, än mindre på sms.. Jag bara stör mig på folk som hör av sig. Kanske håller på att utveckla nån människofobi..

Sparar väl resterande jag har att säga till ett senare inlägg, eftersom syrran tyckte jag skulle uppdatera massa gånger.. Vilket jag faktiskt borde göra, för det var ju det jag gjorde från början.

Tjingeling finlandsring?

Kommentarer
Postat av: Cherry

Klart vi måste ses :) Följa med mig så kan ja pierca mig någonstans då? Ring majj.. Puss <3

2009-02-23 @ 22:00:58
URL: http://horrorhottie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0