Half Life <3

Om det inte vore så att någon stulit mina sminkservetter så hade jag kunnat sätta igång med mitt leopardprojekt. Step-by-step som väldans många nu har önskat.


Jag letar vidare, men hittar jag inget så ringer jag garanterat till b.C och skriker "NU JÄVLAR ÄR DET KRIG", så får jag iaf spela lite mer Half Life.

Haha, som jag nämnde tidigare så blir jag väldigt aggressiv och kallar motspelarna för både det ena och det andra. Hände en ganska kul grej igår, på tal dom det.

Spelade Teamplay, b.C och jag hamnade i olika lag, men vi surrar alltid i telefon medans vi spelar. Så aggressiv var jag och lyckades skjuta en i motsatta laget. Skadeglad som fan kläcker jag ur mig "Där fick du din jävla fitthora" varpå "Cat 'n' Stein *bildpåpistol* Lucky13" Dyker upp uppe i högra hörnet..
"Vad fan kallar du mig!?!" Fick jag höra i telefonen. Jag vek mig av skratt. Som den där andra gången när vi spelade för ett år sen ungefär, när jag dampade på någon, faktiskt inte b.C den gången.
"Vad fan hålleru på med din hora?!"
"Jag?!"
"Nej, den andra!"
Haha, helt inne i spelet. Det var kul, men hur som helst så efter det där så jagade jag en som sprang ifrån mig. Jag kom ikapp och började skjuta.. "JAG FICK DIG DIN FITTA!" Då dök exakt samma text upp i högra hörnet.. Hihi, hoppsan.


Nåja, ska försöka hålla det kort om spelandet. Men det är ju så förbannat kul. Åter till letandet nu!
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0