God morgon?

Jag måste sluta vela, jag var ju nöjd med mitt svarta hår. Varför vill jag ha blont hår nu?! Jag vill ha blont hår, riktigt jävla vitt, med svarta och rosa slingor överallt. Det är nog hetast. Jag älskar hår. Hårfetish typ.

Jag förstår faktiskt inte varför folk alltid ska ringa när jag sover, men när jag är vaken då är det tyst som i graven.
Köpte en ny asbra grej till sminket. Urban Decay eyeshadow primer potion. Det bästa jag någonsin köpt och var värt varenda krona. 204 kr kostade den till och med.
Det är nån gegga man har på ögonlocket innan ögonskuggan, får allt att fastna bättre, färgerna blir starkare plus att det håller hur länge som helst och geggar inte ihop sig i vecken.


Har funderat lite på alla dessa modebloggar, jag skulle aldrig någonsin kunna skriva upp allt jag köpt och vart jag köpt det. Jag föraktar ju copycats. Ska någon härma mig får dom fan anstränga sig lite också.

Cittys blogginlägg med bild på mat gjorde mig extremt hungrig, sen satt jag och läste igenom hennes frågestunder och slogs av hur fruktansvärt långt hon kommit på så kort tid. Det var liksom 06 som vi umgicks, och nu är hon verkligen nåt.
Vad var vi innan liksom? Fast med äckliga människar, men vi var liksom vi som hängde hemma hos mig nästan varje dag och glodde på tv och snackade skit. Festade på helgerna och hade förvisso grymt kul.


HAHA MAX-reklamerna är ju så jävla roliga. Jag skrattar lika mycket varje gång. Hahahaha.

Det här kommer bli jobbigt, vi ska ju liksom inte höra av oss till varandra, hur kom vi på den dumma idén? Jag ångrar det, men eftersom det är en tävling vill jag inte förlora. Skulle dock vilja berätta hur mycket jag tycker om dig..

Nu är det dags för sallad, med massa vitlöksfetaost. *dreggel*

P.S fortfarande inga svar från idioterna som mailade. Jag älskar att vinna. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0