Fronda - du betyder ingenting!




Du ska veta att jag inte behöver dig
min väg var aldrig din
och i spåren som jag lämnar efter mig
så finns det ingenting
jag vänder aldrig blicken bakom mig
brinn historia brinn
och svaret på din fråga blir alltid nej
du betyder ingenting




NOSTAL-FUCKING-GI! När det var jag, Grynet, Munda och Citty. Varenda fest jag hade, den här låten var med på partyskivan. Vi hatade killar och vi sjöng så högt vi kunde. Vi hade så galet jävla kul.

Texten är för övrigt så underbar att jag får rysningar. Jag vill hata, jag har fan ingen att hata.
Nåja, denna hamnar på repeat minst 20 ggr nu. Lyssna och njut!

Kommentarer
Postat av: carro

Du kan få hata mig en stund om du vill!? ;)

2009-02-12 @ 06:46:31
Postat av: SEX AND THE CITTY

Hahah :D

2009-02-12 @ 10:06:15
URL: http://sexandtheCitty.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0