Framtiiiiiid

Dags för mig att blogga innan jag åker, för om 2 timmar bär det av till soumi!

Jag har så sjukt mycket att se fram emot, först och främst kommer Sandra till Sthlm på fredag, dock ska jag och b.C till Harrys då. Sen på lördag ska vi spela hela dagen, helt lovely!

Nästa vecka är det volbeat, sönderspelade dock, men ändå. Sen tattoobåten 26e mars.

I april ska jag och b.C gå på RAW och se Magnus Betnér bland annat, och sen i maj ska vi på RAWkryssningen.
Mitt liv är underbart, även om jag inte fått in några pengar ännu.


1200 på sparkontot, 1000 på vanliga och 200 i kontanter, detta kommer bli bra, för jag får 1050 på fredag också, lagom innan utgång.


Nåja, dags att fixa håret, uppdaterar nog med en bild sen om jag får till någon bra. På tal om det måste jag ladda min telefon.. Skönt att fly från jobbigt snack på båten om jag kan få lyssna på lite bra musik.

Puss och gull.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hmm men psychobillykvällen är ju på lördag - en missar du väl inte?

2009-02-24 @ 13:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0