Feber, pizza och nånting annat.

Fan vad dåligt jag mår, blir alltid sjuk när jag piercat mig, helt värdelöst! Nåja, tack vare att jag har ont i halsen ska jag försöka sluta röka, iofs orkar jag inte gå ut heller, så mina cigg tar snart slut.

Har sjukligt ont i huvudet, och eftersom att jag är så lat så gjorde jag nyss en beställning på onlinepizza.se, underbart! Måste dock beställa för minst 200, annars kostar det 200 iaf. Men då kan jag bulla upp med lite mat i frysen.
Hade jävla tur också, pallade mig upp ur sängen 15 minuter innan beställningstiden gick ut. WOHA!

Jag har feber, jag ringde till Kent och beklagade mig, tror inte han tycker lika synd om mig efter 40minutersnonstoptjat.
Fick iofs ett gulligt sms efter där det stog "Krya på dig sötnöt" sånt gör en frisk.

Borde kanske göra någonting drastiskt, tvätta bort gårdagens smink och sätta upp mitt söndersprayade hår i en toffs.
Så stackars gubben med pizzan inte får en hjärtattack och dör, det vore sorgligt.



Nej, nu fryser jag igen. Vill krypa ner under mina två duntäcken och mysa med mig själv, för folk vill ju inte bli smittade! BAJS PÅ ER!? :(

b.C ska sova här på torsdag i guess, kommer bli niiiiiice. För vi hade så sjukt kul igår, även om jag var big fail och var trevlig istället för otrevlig.
Ligger pokerchips ööööverallt, help me?

Äh, nuj drar jag. Idag får ni en såndär feberpuss fylld med bakterier, så jag inte är ensam om att vara sjuk! PUSSINUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0