Dö?

Det här är så äckligt att jag blir redigt förbannad. Inte nog med att det vidriga emot som gick i min klass förra året frågade efter en cigg när jag kom till skolan, vilket hon givetvis inte fick, så får erica och jag inte bowla alls. Jag är så äckligt arg, så nu råkade vi tydligen fixa så alla aktiviteter som kostar något är inställda nästa år, hoppsan!

Sen träffade jag på söttanten vid brevboxarna, hon berättade att någon varit och knackat på hos henne och frågat efter min pappa. Får delgivningsmän göra så?

Nu sitter jag och lyssnar på emotional abuse, den är ganska bra faktiskt. Ska nog tugga i mig lite mat och sen ta massa egobilder på en aggressiv mig. Coooooolers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0