Camparäckel!!!

Det här förbannade jävla Half Life ger mig enorma aggressionsproblem. Jag skriker rakt ut och kommer på helt nya svordomar..
"Fitthora" är populärast idag. Dessa äckliga jävla campare, borde dom inte bli skjutna med en shotgun rakt i nacken på en jävla gång eller?! Misstänker att det tar ett tag att vänja sig vid tangentbordet på bärbara när jag spelar och så, men jag ska bli kung. En gång i tiden så ägde vi skiten ur alla, och nu har vi till och med ett fyndigt och relativt coolt klannamn.
Madcats, Mad som i Madde och cat som i Cat och s för att vi är flera.


Hur som helst så ska jag skjuta några fler äckliga tattarfittor som sitter och campar.
No sömn + Half Life = Danger to society.


traaaaaaaaalalalalal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0