bussblogg

Sitter på bussen nu, har nog aldrig varit så kissnödig i hela mitt liv. Men jag vägrar att tränga mig fram till toaletten, den är längst bak och jag är längst fram. Har haft en totalt underbar helg, ätit massa god mat och visat vart skåpet ska stå på tvspelet. Jag är kung. En kissnödig kung, men fortfarande kung. Två timmar kvar tills jag anländer i huvudstaden, kan jag hålla mig så länge? Kan ju uppdatera senare med bilder på en sprucken urinblåsa. Jag är nog den enda människa som kan skriva ett relativt långt och informationsrikt inlägg om kiss och kissnödighet. Hur som helst så fick jag veta att jag är ledig imorgon, vilket typ sög. Eftersom jag sitter på bussen alltså. Nåja, blir väl till att städa och tvätta imorgon. Kanske testa lyckan på ytterligare en spelsida. Ge gärna tips. Dock inte betsson, svenska spel eller expekt. Mitt mål är att bli rik. Får ju veta hur det blir med pengarna på tisdag också. Håll tummarna för att jag får dom. Hade suttit galet fint. Nu orkar jag inte skriva mer heller. Ska försöka sova lite. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0