bajs, incest och elefantfötter.

Allvarligt talat nu va, jag har inte pluggat ett piss! Har kollat på en tjej som bajsade och tecknad incestporr.
Livet är party när man är med Erica. Tjoptjop!

Hur som helst, från bajs och incest till extrema fetton. Dom är på trean nu, väldigt osmakliga om jag måste vara allvarlig, vilket jag känner att jag måste nu ja..




AAAAAAAAAH jag ska bjuda på en egobild, men jag ser en mänsklig elefantfot, eller en elefantig människofot. NASTY!
Tror Andy vill ha den foten i röven imorgon när han kikar förbi med alkohol och kokosbollar.
Hmm, vem av oss ska stå för bumbibjörnarna?!
Det får bli du!


TJingelingelingelinge leeeeeeeena? pusshowever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0