Atschhooo

Det här börjar bli skapligt jobbigt. Igår, eller i morse när jag skulle sova, hostade jag tills jag spydde.. Två gånger, inte bara en. Dessutom får jag nya besvär varje dag. I måndags hade jag feber, tisdag blev det hosta, onsdag förkyld och idag har jag ont i halsen plus vidrig slemhosta. Någon som vill byta?


Funderar på att hoppa in i duschen och bli en helt ny människa, vad förvånad jag skulle bli om jag kom ut och såg ut som Göran Persson.

Nu mår jag skapligt illa, tack vare min morgoncigg. Ska nog klä på mig och gå ner och hämta posten. JAg saknar brevlådan i dörren lite faktiskt, men jävligt skönt med säkerhetsdörr..

Skrev en fin låt till b.C igår, jag fick ihop två rader;
I snart 16 år har jag väntat på att få mina första pubishår.
Efter alla dessa år har jag pubishår ner till mina tår. *tjalalalala*

Nej, ingen bloggfantasi. Ska  nog äta kladdkaka och vipsgrädde, jajjemän, VIPSgrädde.

tjingeling toalettring.

Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: Haha jag tänkte inte alls på vad jag skrev, så nu började jag också garva xD

2009-02-12 @ 16:45:04
URL: http://sexandtheCitty.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0