10 sanningar om mig..

Här kommer mina sanningar, enjoy!

1. Jag är så sjukt besatt av att hålla håret fint att jag nästan sålt mig själv för att ha råd med hårfärg.
2. Jag hade aldrig ens kysst en kille innan jag fyllde 15.
3. Jag är sjukt ytlig och skulle aldrig kunna umgås med någon jag tycker är ful.
4. Jag har bara gått till skolan utan smink en gång.
5. Jag har träffat över 100 pers från internet, var av 3 bästa vänner.
6. Jag har vänner jag skämms över men skulle aldrig våga säga det rakt till dem.
7. Jag hatar oallmänbildat folk.
8. Särskrivningar och felstavningar är det absolut värsta jag vet.
9. Jag var spelmaskinsberoende när jag var 9 år gammal.
10. Jag är falsk, eftersom jag hellre slutar svara/höra av mig än att säga att jag inte är intresserad.

Kommentarer
Postat av: Josefin

haha hoppas inte jag är en av dem vänner du skäms över:O

2009-02-13 @ 16:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0