Wö.

Jag tror jag kommer dö.
Väääärldens jävla mensvärk, plus att jag glömde köpa tamponger igår, så jag får göra egna?

Drömde sjukt mycket mardrömmar, smsade R mitt i natten och beklagade mig lite.. Jag var  livrädd, blev jagad, låste in mig i ett rum, med en dörr på varje sida. Mitt samtal till 112 avbröts, fanns ju ingen mening ändå? Visste inte vart jag var, kan ju inga gator i etuna.
Tvingade dock mig själv att vakna när det ryckte i båda dörrarna samtidigt.


Ska till tandläkaren idag 14.00.
Ringde om en akuttid igår och då ringde dom upp och sa att jag redan hade en tid till idag.
Har dock inte fått något brev om det eftersom att mitt namn inte stått på dörren.


Puss och aj.

Kommentarer
Postat av: Malin

Måste bara fråga.. hur gör man egna tamponger? haha

2009-12-23 @ 02:36:26
URL: http://malinczarnotta.blogg.se/
Postat av: Anonym

ladda upp mer på "detfinnsandra" skulle uppskattas

2009-12-23 @ 22:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0