Update.

Igår pyntade vi julgranen.. Det blev väl sådär? Vill shoppa massa mer glitter, och ha några paket att lägga under granen?
Jag ska shoppa åt sandra när jag kommer till sthlm, jag vet redan några saker hon ska få..
Det får bli massa olika småpaket liksom, men hon kommer nog bli glad ändå.


Ska poffa över till min syster ikväll med, hoppas på att hon har lite knäck kvar till mig. :D
Vet vad hon ska få också, så jag ska pyssla lite med det idag tänkte jag..



Hur som helst så fick jag ringa och väcka R idag, typ nyss, eftersom att han skulle upp till skolan.
Har iofs ringt och väckt honom hela helgen, men gett honom extrema sovmornar till typ 2.

Nu ska jag göra en kopp kaffe och starta kreativiteten!


Pussochgos :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0