Tillägnat till S <3

Den söta människan som skulle få en fanbild av mig, är en människa jag pratat med i några veckor nu. Han är väldans söt och vi kallar honom S.
Han kommer givetvis inte att få någon fanbild längre, eftersom han uppenbarligen tar sig frihet att printa massa bilder på mig när jag sitter i cam. :(

Hur som helst så har S sagt massa söta saker till mig, vilket han gör ofta. Han är en av få som får mig att må bra, att le och känna värme.


"ditt ansikte D: passar i alla vinklar D: och ditt leende D: 2die4"


Den gossen ska dränkas..
I fluffiga, mysiga, rosa, fluffhjärtan! Ih!! :D


Kommentarer
Postat av: S

Åhhh! : D <3

2009-12-16 @ 22:29:25
Postat av: Sizzla

Vem är du kär i nästa vecka då?

2009-12-18 @ 15:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0