Rubrik:

Lennart frågade vad som är hem för mig, och just nu så är det Eskilstuna, min och Sandras lägenhet.
Det är dock svårt för mig att slita mig från att kalla pappa och sthlm för hem, men det kommer väl med tiden.


Igår hände det något kul, något jag skrattade åt länge..
Det ringde på dörren och Sandra tvingade mig att öppna för hon "hade inga kläder" (det enda hon inte hade var en bh)

Jag kikade ut i kikhålet ganska länge, och det fortsatte plinga..

Sandra; Vem är det?
Jag; Jag tror det är en punkare?
*öppnar dörren*
Punkaren; Hej är Stefan där?
Jag; Nej, vem är det?


HAHAHA ofta man ställer sig och frågar vem det är när människan uppenbarligen gått vilse?


För övrigt så har jag sovit i nästan 10 timmarl, men är inte det minsta utvilad för att jag har en sån förbannad jävla hosta. Jag vill inte hosta mer, men ikväll blir det öl, och alla vet vi ju att öl botar allt!

Hell yeaaaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0