Okej?

Ja just det..

Jag har tänkt som fan på det här. Jag kan verkligen inte komma fram till om jag är kär, eller bara blev beroende av närheten? Jag vet inte alls..

Först gullar vi, sen berättar jag att jag blir irriterad för att han är en keeper jag inte får behålla, sen säger han att jag kommer hitta någon bättre? Vill inte höra det. Jag säger att jag hatar alla av det manliga könet.. Vi är tysta i några timmar, sen smsar vi och då kom jag fram till att jag velar som en hora ändå så han kanske ska komma till mig i helgen.. Fast bara om han inte tuggar på mig förståss..


Hur som helst så skällde jag på honom för att jag inte förstår varför han ska gulla om han ändå inte vill vara mer än vänner. Han sa att han vill vara snälloch gullig mot mig, jag sa att det var onödigt.. Han bad om ursäkt..



BUUUUUÄÄÄÄÄÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0