Lööv?

Det känns faktiskt bra.
Har smsat maaaassor med R sen han åkte hem, och han är hur gullig som helst.

Nu inatt föreslog jag att vi skulle gifta oss, jag skulle helt ärligt kunna gå och gifta mig bara för att.
Lite craaaazy!


Saknar honom med varenda hår på kroppen? haha, men iaf, snart kommer han och hälsar på hoppas jag.
Tralalala, jag är lycklig tror jag?

Men ändå, behöver någon att sova med för detta går tammefan inte.


Min skärm gick totally sönder här om dagen, men jag fick en ny dagen efter i utbyte mot en tatuering. Det var den svåraste jag gjort ever. Seghudade människa.

Nåja, ska till nasty någon dag och fråga lite om mitt nät, vad man kan göra osv..





NATTINATTI

p.S orka! orka! är världens bästa serie, svenska serie. Tjippppp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0