I brist på annat

Idag är en halvbitter dag. Den började hur bra som helst, men självklart ska jag snoka, och aldrig kan det vara till min fördel..

Jag fryser, jag mår illa, jag har magknip, jag är trött och jag vill gråta.



På tal om något helt annat och ganska kul så hade jag och Sandra en mindre givande konversation för massa dagar sen.. Dock ledde det hela till massa skratt..

S; Hade jag träffat en ande så skulle jag önska att jag fick bli kille för en dag.. eller en vecka? Nej en dag blir nog bäst så hinner jag inte åka fast. Jag skulle knulla småbrudar!
C; Haha, men en dag? Då måste du ju se till att du blir riktigt snygg så du får massa småbrudar som du kan sätta på?
S; Det var det jag skulle komma till! Vill dom inte så fixar pappa ändå ;)

(Ah, så kul var det.. har glömt resten :()


PS en väldans söt människa ska få en söt fanbild av mig! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0