Helg.nu.tack!

Idag satt jag och Sandra och pratade om R, vi båda vill ha honom här.
Han är trevlig, snyggsomfan, charmig, rolig, lätt att prata med osv..

Jag ringde upp och nästan skrek att han måste komma hit, så förhoppningsvis kommer han till helgen.



Ringde även till älskade lilla b.C och frågade om hon och hennes karl hade lust att joina till raggarklubben på lördag och kika på buffelbinx. Hon var på, men skulle höra med Fredde först.



Just nu har jag precis spelat in min allra första makeup tutorial och sitter bara här och väntar på att R ska skriva.
Fjolligt att vara kär, men det kan inte hjälpas!

För övrigt var Jocke förbi och lagade mat åt oss, jag är ganska imponerad över hans matlagnings-skills!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jocke.. Den jocke? haha

2009-12-11 @ 01:57:47
URL: http://malinczarnotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0