Det var på tiden..

Egentligen så har jag inte så mycket att skriva, fast det är egentligen sjukt mycket.
Men hände det för mer än tre timmar sen så är det pasé?


Fick mail från Johan igår, angående lärlingsplatsen. AAAAAAAAAH, han var fortfarande intresserad så jag slängde upp massa bilder i mitt portfolio och skickade med länken. Håller tummarna nu tammefan..


Jag minns inte när jag bloggade senast? Har jag berättat att jag söp mig äckligt full i lördags och spydde blod?
Skitsamma, jag hade kul som fan.
Vaknade när Sandra kom hem och lagade mat iaf, det var jääävligt gott. För övrigt är det hon som tvingar mig att uppdatera nu.. Hih..


Har gjort lite snygga sminkningar på senaste tiden med. Ska bjuda på alla tre, dock i separata inlägg som antagligen hamnar här ovanför.


PUSSOCHGOS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0