Bikt

Förlåt mig Fader för jag har syndat.

Råkade buda på ljusblont löshår igår. Vann hela kittet för 51 kr. Jag ska färga och pyssla och ha mig. Wohooo!
Sen har jag även beställt bruna linser, plus att jag ska färga håret ikväll. Detta kommer bli sååå bra!

Funderar på att ta med mig camen till pappa?

Nåja, jag kommer inte berätta vilken färg som vann innan jag färgar..


Så ja, jag åker alltså till sthlm om 2 timmar ungefär. Återkommer till etown 22-23 typ :)



Nu ska jag sminka mig och packa, och guess what. JAG HAR STÄDAT MITT RUM!

Kommentarer
Postat av: Din idol

Åfan ska bli kul att faktiskt få SE ditt rum ;)

2009-12-18 @ 18:24:39
URL: http://horrorhottie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0