Vi rullar framåt!

Det rör sig framåt med stora steg. Hela livet känns bra. Ser fram emot flytten så sjukt jävla mycket nu, satt precis och tänkte på mitt ps2 och att jag ska tvinga Sandra att sjunga singstar med mig varje dag.

Vi ska ut och gå varje morgon innan frukost, det är trevligt med sällskap och att man är två som motiverar och pushar varandra. Vi ska ner. Cat och Sandra - snygga och smärta. Erik och Mackan, släng er i väggen!


Men nu innan flytten är jag så fullbokad att jag får panik. Alla fixar kunder åt mig, det gillar jag. Zebbans mamma ville tydligen tatuera sig hos mig, och hennes vän också.

Plus att Victor ringde mig igår, vi har ju varit lite osams om att ingen av oss har tid för den andra, han berättade hur som helst att han hade fixat massa jobb åt mig, och undrade om jag hade tid. Så nu skulle han börja ta emot beställningar/bokningar åt mig. Söt är han.


Sen så bär det av till Tallinn på onsdag tydligen, så vi kommer supa ner oss totalt. Vet bara att det är Jag, Åberg och Thim än så länge? Äh, vafan, man behöver inte vara 40 pers för att ha kul.

Någon dag i veckan har jag bokat in Josefin för att ha DH-maraton, hon hade aldrig sett det tydligen, så vi ska se hela säsong ett, eftersom jag har den på dvd! Wohooo.




Kommentarer
Postat av: Cherry

Haha jag satt och tänkte på att du har singstar idag, vi måste köpa fler skivor <3 WOHOO!

2009-08-30 @ 23:30:09
URL: http://horrorhottie.blogg.se/
Postat av: b.C

Ha! Kom inte och säg till mig att jag är dålig på att blogga!! :D peeeppppppeppppp! SKRIV MER! <3

2009-09-02 @ 17:03:49
URL: http://madabilly.blogg.se/
Postat av: Grynet - 19 år och snart mamma

Tack :)

Blev riktigt nöjd jag med

2009-09-05 @ 19:48:43
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0