Meningsfullt, oh yes.

Vart tog motivationen vägen? Och peppen? Usch, idag är verkligen en sån dag då allt känns, som Victor skulle sagt, bice.

Jag blir svartsjuk på folk jag aldrig pratat med, eller sett, eller vet något om.
Jag har ingen ork till något alls, men har massa planer på g.
Jag tycker livet känns rätt meningslöst när det här med att ställa upp bara gäller den ena i vänskap.
Jag känner mig ensam, och det här är värdelöst.
Jag äcklas av så kallade vänner, men har ingen att berätta det för.



Kommer inte orka blogga om min extremt underbara, pinsamma, snuskiga och roliga helg på kuggnäsfestivalen, för det hände alldeles för mycket, men fy satan vad kul vi hade. Jag längtar redan tillbaka och saknar min fina Doris.


En liten snabb update på vad som hänt sen sist;

- Jag har blivit helt torsk på blockwars som finns att spela på blip.se, jag ser tetrisklossar överallt, och fantiserar hela tidne om hur jag lägger ner dom.
- Jag har även installerat Half Life igen och kommer förmodligen sitta och nörda mig så fort jag orkar.
- Jag har börjat plugga på distans, Historia A och Engelska B
- Min dator är fortfarande inne på lagning. Det är ju jävla tur att dom inte tar betalt per timme, SEGA JÄVLA AS!
- Jag har inte ett öre kvar av pengarna jag ärvde, sparkontot ekar tomt, dock 35.000 utlånat.
- Snart flyttar jag och Sandra ihop, förmodligen det bästa som någonsin händer mig. Jag måste få komma bort från fittholm.
- Jag har inte träffat Victor på sjukt länge, knappt ens pratat.. So long bff? :/

Ja, det var väl typ det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0