Im back, bitches!

Okej, efter mycket tjat från alla olika hörn så är jag väl tillbaka en skvätt då.

Finns inte så mycket vettigt att skriva, för allt jag gör (fortfarande) är att spela och tatuera.



Fick ett samtal från Kunskapsparken, om att mina studier inte får fortsätta utan deras godkännande, och hon är ju lika frisk i huvudet som biträdande rektor på SFG. ÅH!
Var nere i skolan en skvätt igår, ville träffa Jocke och fråga om jag fick tenta av min matte B, han sa att jag var tvungen att prata med Iréne om det, men det ville jag inte. Sa det också, och hon stog bakom. Så kom hon fram och Jocke berättade läget för henne. Jag kollade på henne som om hon vore dum i huvudet, vända mig tillbaka till Jocke och sa att jag hellre pluggar det på distans isf.
Iréne sa att det inte kändes som att jag ville prata med henne (WÖW, GULDSTJÄRNA TILL EINSTEIN) och sa att hon skulle gå. Likförbannat stog hon kvar. Hur efterbliven får man vara?

Ursäkta mig, men jag hatar henne, mest av allt i hela världen.

På andra plats kommer Lilian från kunskapsparken, hon som ringde och skrek på mig om att hon inte fattade hur jag lyckats komma in på NTI utan henne. Det är inte JAG som gjort nåt fel din retarderade jävla fittkossa.

På tredje plats kommer media markt, SERIÖST!? NI är ju segare än segast, min dator är alltså fortfarande inne på lagning. Jag flyttar om 3 veckor? Pappa tar snart tillbaka datorn, vilket han egentligen inte kan eftersom att jag pluggar, men ptja. Ska ringa idioterna idag igen och tjata. Men är så jävla less på musiken dom spelar för mig.
Hur jävla upptagna kan dom vara på världens segaste ställe att dom inte ens har tid att ringa tillbaka!?


Nej, nu ska jag ta en kopp kaffe och spela bort mina aggressioner. Bjuder på en bild på min första skuggning dock. Heja mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0