Woho

Nu har jag fått hem mina konturnålar, och även beställt massa nya färger. En stor svart och några engångsfärger.. Vill ju inte beställa när jag inte vet vad folk vill ha..
Men de flesta jag vet nu ska ha svart, och jag kommer äntligen börja gå plus! Känns så jävla skönt.

Ska sälja lite saker på tradera, bland annat min rosett till håret med korsade ben.. Den passar helt enkelt inte på mig..

Spelade fotboll i ungefär 3 timmar, jag är helt död vill jag lova. Det var jag och b.C mot Danne och Fredde, vi blev utklassade.. Tror det slutade 20-7.. Men vi kämpade iaf, jag förstår inte vart dom fick all energi ifrån. Men jag har iaf haft så jävla roligt, och hoppas att vi gör om detta snart.

När vi satt i bilen pumpade Danne någon låt som jag ska fråga efter sen, och alla satt och hoppade så bilen guppade som fan, självklart satt jag och skrattade som en annan fjortis, men det var jävligt roligt.

Så ett stort tack till er tre som faktiskt fick mig att komma ut och må riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: janni

riktigt het blogg du har!

2009-04-22 @ 23:41:08
URL: http://jannis.blogg.se/
Postat av: Alexandra

ÅÅÅHEHE kan du fixa till min diamant då? Skarpa till den? :)

2009-04-23 @ 15:11:15
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0