Woho, egen studio?

Ställde ett ultimatum till pappa igår, att om han ska ha 3000 i månaden för att jag bor hemma så ska jag få tatuera hemma. Då tjatade han om att han skulle fixa en billig lokal där jag kan hänga om jag vill. Han sa att han kunde fixa för 1000 kr i månaden. Det låter ju nice.

Så nu är jag lycklig. Ska dock ändå snacka med soc om att få en egen lägenhet. Jag har ju betalningsanmärkningar och skit. Men jag ska klara det ändå har jag bestämt.

Vore nice med en tvåa nånstans här omkring.
Tjoho!

Hoppas att det var den här veckan man skulle få veta om man kom in på folkhögskolan? b.C sa något om det. Vecka 16. Jag är nyfiken, jag vill!

Kommentarer
Postat av: « K A R R O W »

Åh, en egen tatueringsstudio...fan vad najs! :D



Svar:

Ja, hon kommer säkert att bli jättekänd nu! :)

Vilket hon förtjänar och hon är ju faktiskt jätteduktig. :)

2009-04-16 @ 10:12:15
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0