update :D

Tack allihopa som grattat mig! Känns riktigt bra. :D

Nu har jag gjort en tårta, dekorerat den och pysslat. Städat lite halvt, lagat mat och nu sitter jag med hårfärg i skallen. Eller, i topparna på mina walls. Rosa is back again <3

Grannen kom ner nyss med en tårta åt mig, blev riktigt glad. :D Så nu har vi massor med tårta alla som dyker upp!


Igår skulle sandra in på black moon tror jag den heter, en affär inne i stan, och kolla efter en rosa palestinasjal. ´
När hon kom ut skrattade hon lite upprörd.. "Nog för att jag är stor, men när jag klev in sa gubben VÄLKOMNA!"
Jag skrattade så jag dog, hahahahahahahah.

Jag köpte en ashet väska, minns inte om jag skrev om den. Och så köpte jag en leopardsjal i samma modell som en palestinasjal? Hmm, bild kommer senare. JAG ÄLSKAR DEN!

Har testat min partytuta med, och gjort jellyshots. ASLÄSKIGT! Ska ha nappflaska med grogg i runt halsen ikväll. ÅÅÅÅÅH VAD PEPP JAG ÄR! <3


Iiiiiiiiiih, jag tittar på mina blommor och saknar M.. :(

Kommentarer
Postat av: lovisa

Snygg hedder du har fått!

2009-04-15 @ 17:20:16
URL: http://lovisawinther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0