Trött

Varannan kommentar jag får är en utskällning. "Uppdateraaaaaaaa!"
Men det händer ju liksom inget spännande i mitt liv?!


Mår sjukt illa och har kramp i magen, sover bort hela dagen 'även fast jag somnar tidigt?
Ska snart ner och kolla posten. Får inte jag mina grejer från CDON den här veckan blir jag irriterad, snart två veckor sen jag beställde faktiskt.


Helt pepp på kuggnäs, ska fixa någon som kör bara. Pallar inte åka tåg och skit med all packning.
Blir till att åka dit med Sandra, aaaaaaah. Jag älskar henne massa med mycket! <3


Kirrat lite kunder med, hojta till om ni vill tatueras!
Tjingeling,

Kommentarer
Postat av: Doris

Jag längtar också till kuggnäs,som faan! :)

Snart åker du ner till oss..:) HOPPAS JAG!



Brossan säger att jag ska tvinga dig att ta med tatueringsmaskinen, många här nere som är sjukt sugna på att bli tatuerade,självklartfå du betalt..:)



PUSS

2009-04-14 @ 16:15:26
URL: http://doriskarlsson.blogspot.com
Postat av: Cherry

Älskar dig med ;)

2009-04-14 @ 17:02:09
URL: http://horrorhottie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0