sorry

Först och främst måste jag ebrätta att jag failade med min smålandsresa. Packade, höll mig vaken hela natten, åkte till centralen, pratade med Daniel i telefon och när jag kom fram till bussen säger busskillen att det inte är den bussen., för dumma lilla jag hade bokat en biljett för söndag. Så, JAG ÄR FAIL!

Mitt lillfinger har sovit i snart två veckor, och nu börjar halva ringfingret domna också.. Läskig skit.


Vill klaga på Axe's nya reklam, den är ju hur jävla vidrig som helst. Ni vet den där där det bara spruuuuuuuuutar ur armhålorna på killarna!? Nasty. USCHUSCHUSCH!

Äh, nu är jag glad, för M har gjort mig glad. Han är söt. Tralalalala.


PELA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0