Sjuka drömmar

Woho, jag har vänt tillbaka dygnet?! Lagom till imorgon, för då ska jag ju med bussen 8.55 och bege mig ner till småååland!
Totaldäckade på soffan igår, mitt under girls of the playboy mansion.

Drömde riktigt ångestframkallande drömmar. Dels att jag var tillsammans med en polares pojkvän? Vi var hemma hos mormor, så skulle vi bada bubbelpool, men den var borta och istället hade hon byggt nåt gigantiskt tvättestugeliknande lager. Sen drömde jag att jag och Sandra varit på kryssning, där hon träffat en av mina gamla kärlekar och dom blivit tsm typ? Hon skämdes så pass mycket att hon drog, lämnade mig helt ensam.. Utan telefon.
Jag dampade och så vidare..

Mysko dröm! Framförallt det där med polarns pojkvän. Hmpf.


Har fått erbjudande om att joina nåt radioprogram en dag och prata tatueringar? Känns lite fail med tanke på att jag bara hållt på i några veckor? Mjaw..

Fick gå med i ACR igår, jag var lycklig hest. För det är den bästaste clanen ever, med dom roligaste människorna och bästa servrarna. <3

För övrigt gick jag ner 3 kg igår. Hejja mig.

Kommentarer
Postat av: Josefina

Tittar bara in för att säga hej =)

2009-04-16 @ 07:12:56
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/
Postat av: Linda

Hihoo, jag drömde om dig inatt... Att du hade tatuerat Bart som zombie på min ena sida, fast den var upp och ner, höhö :D

2009-04-16 @ 10:19:39
URL: http://halldis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0