PIZZAAAA

Jag blev lite för full igår, ringde runt massa och drev med folk. HAHA!

Nu är jag bakis, alla sover och jag vill ha pizza?
VAKNAAAAAAAAA!

Drömde sjukaste grejen nyss, jag var med i nåt spel, men först var jag i centrum och skulle gå på toa, men sen när jag kom ut började marken liksom snurra runt, så man fick hålla i sig, den skulle typ snurra ett halft varv så toaletten blev närmre för andra halvan av stan eller nåt sånt sjukt. Tappade min kjol och flashade röven för halva stan. Sen skulle vi gå nånstans så hittade jag en bild på Fredde, då kom faktiskt b.C och Fredde och jag skulle få låna nån typ klänningsaktig sak av b.C, när hon tog upp den började jag asgarva och vaknade. Sen när jag somnade om så var det typ nån sorts utställning på ett hus, så man kunde gå runt och kolla, och det huset snurrade också runt? Freakigt, men ändå. Så fanns det tyup en pool, det var hur fint som helst, bortsett från att den hade inbyggd fontän som sprutade ner hela rummet. Sen kom vi till det där spelet, som tydligen var jag och syrran som spelade, vi skulle utföra masas uppdrag, haha. Typ ett rum var fyllt med vatten och några ställningar typ, som vi skulle skruva loss. Och när jag var tvungen att hamna upp och ner så försökte jag hitta en Esc-knapp men det gick itne så jag vaknade precis när jag slog i vattnet.

Nu hann dom vakna under tiden jag skrev, josse kom och skrek pizzaaaaaaaaaaah!!!

MAT <3


imorgon åker jag till småland.

Kommentarer
Postat av: b.C

hahaha dina sjuka drömmar <3

2009-04-03 @ 00:53:43
URL: http://madabilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0