MWah

Bättre sent än aldrig? Jag ska berätta om min otroligt underbara födelsedag och våra smarriga tårtor, alla fyllebravader ska med också!

Vi sov alldeles för länge och gick upp vid 12, började pilla med tårtan och så.. Sen vid 18.00 kom Lina och Mickan, jag fick ett påskägg och jättetjusiga blommor. Efter ett tag kom Fanny med ett gigantiskt påskägg innehållande ingredienserna till rosa pantern. <3 KÄRLEK!
Sen kom b.C, Fredde och Danne, jag fick en nitlott, haha. Men jag hade kunnat vinna massooor <3
Sen fick vi för oss att spela ballongleken? När ballongen inte fick nudda marken, och det tyckte vi var jättekul, så pass kul att Alexandra och Alexander hörde oss hela vägen ner till vägen. Haha.

Nåja, efter ett tag kom Erica och Jolle med, "fint folk kommer sent" :D

Jag blev kalasfull efter mycket om och men. Vi drog ner till tåget vid 23 och på stationen träffade vi massa annat glatt partyfolk, som sjöng för mig! Det var gulligt. Sen visade det sig att det var min granne. :D

Väl inne på centralen begav vi oss till donken för att gå på toa, alla samsades om en femma. Haha. Alla utom Danne, för vi råkade släppa dörrn. Jag sprang runt med partyhatt och tuta, hade sjukt kul. Skulle visa någon min nya vän, statyn som står mellan centralstation och plattan om man går uppevägen. Så jag lyfta handen och skrek "DÄR ÄR MIN KOMPIS!". I samma veva kom en turk emot mig och vinkade, så jag gömde mig brevid Sandra och skämdes. Hua.

Alla kom inte in på Harrys vilket var enormt drygt. Brudarna fick komma in, men inte killarna. Jag var fullast och mig frågade dom inte ens nåt. Men Erica joina Jolle och b.C joinade Danne, så kvar var bara jag, Sandra och Fanny. Vi drog in på toa direkt, där massa fruntimmer började sjunga för mig. Fick oändligt många kramar och allt var bara underbart!

Sen fick jag för mig att jag skulle ha med folk på kryssning, så jag gick fram till en vakt? Men han skulle hem till fru och barn, vilket jag tyckte var dumt för han var het.. Tydligen.. Och det berättade jag med..

Sen pratade jag massa med en annan vakt som tydligen tyckte att vi skulle gå? Jag fick en kram och en cigg, för att jag tiggde? HAHA!

Kan bjuda på lite bilder.




Jag och Erica på pendeln. Partytuta och nappflaska med rosa pantern mellan tuttarna.
(Det var visst den enda bilden jag sparat på datorn)


Och nyss tatuerade jag Sandra. JAG ÄR SÅ JÄVLA DUKTIG ATT JAG DÖR!
Haha, dock är den inte klar, ska i med blått och vitt i håret och hon ska bli grön skiftande i blått. MUMS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatera!!!v

2009-04-14 @ 11:38:30
Postat av: Gryn

Fan vad grym! Duktig du är :)

Hoppas allt är bra

2009-04-16 @ 20:38:04
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0