MWAH

Norrköpingsbor ska man INTE lita på, andra gången jag försöker ta mig dit men det blir total fail. Dom missade bussen och blir kvar i sthlm tydligen?
Nåja, jag ska hem till min bebiskakas pojkväns pappa, vi ska parta lite, sen ska jag förhoppningsvis hem till Jocke.

Jag är full redan och min systers pojkvän fyller år idag, GRATTIS BASSE!


Jag saknar J så det skriker om det, han avr mycket underbarare i nyktert tillstånd och så. Ih, han är min. Vi har förhandlat.
Jag vill bara att nåt ska hända, så jag har beställt pizza i hopp om att nyktra till lite.

Jag vill träffa J, vill göra det nu, NU! Fattar ni, NU!

Ååååååååh, får väl vänta och hoppas på att få svar innan 00.00...

Just nu försöker jag övertala sus om att joina på rockbåten! :D

Kommentarer
Postat av: rahow

dricker du mycket,lägg ner å dra i dig nått du orkar på;)

2009-10-28 @ 05:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0