Mwah

Nu har jag städat lite smått, packat ihop all tatueringsutrustning i en gigantisk låda! Är väldans glad för det jag ebställde i förrigår kommer idag också. Då ska jag testa den nya svarta färgen och se om den är bättre. Woho!
Sen ska jag pula lite med håret idag också, kommer bli såååå hett!

om 5 timmar ungefär kommer Kicki och Amina och hjälper mig att städa tills min PMS-farsa kommer hem på permis på måndag. Jag tänker inte vara hemma, men om jag mot all förmodan skulle vara det tänker jag inte säga något..


Skapligt irriterande att det inte fanns några kryssningar kvar den 22a maj.. Ska checka läget den 23e..




Kan gamla känslor återuppstå så snabbt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0