Lär er!

Sjukt seg, ska nog börja tvinga alla jag känner att läsa min blogg. Sen ska jag blogga innan jag går och lägger mig, och när jag vaknar. Så folk vet när dom ska höra av sig, istället för att ringa när man sover, vilket tydligen är väldigt populärt.

Jag ska snart gå ner och hämta posten (ring inte på 5 minuter), sen ska jag sova (hör av er tidigast om två timmar).
Sen hade jag tänkt gå och handla cigg (nu får alla ringa, helst samtidigt).

Äh, det blir nog lite för drygt.
Hur som helst så har jag massa kul och mindre kul att sysselsätta mig med idag. Ska sätta på rosa leopard på min jacka, ska sy fast clips i löshåret, försöka plugga matte ensam, eftersom min syster inte svarar när jag tänkte fråga om jag kunde droppa förbi någon dag för att få hjälp.

Tar och går förbi SFG imorgon, när folket är där. Så ska jag hämta alla papper från svenska B, samt fråga Jocke om jag får komma på mattestöd även fast jag inte går kvar i skolan.

Efter att jag har sovit ska jag skriva ut en blankett från JO, och göra en anmälan på skolan, sen ska jag faktiskt googla lite och se om man kan nominera en lärare till nåt pris? JAG VILLA TT JOCKE SKA FÅ ETT PRIS!


Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0