Knorrköping idag..

Men hej, min lilla powernap resulterade i 14 timmars sömn. Jag blir så less ibland. Men men, nu är jag utvilad iaf. Ska äta upp min pizza och plugga, sen ska jag gå ner till centrum och kolla om jag hittar det där kitet från HOT som jag vill ha.. Eyeliners och färgade linser.. Wohoho!

Måste verkligen plugga idag, ska bara skriva ett brev om mig själv och översätta en liten text, det borde gå vägen.
Håll tummarna för mig.

19.00 anländer jag i Norrköping för övrigt, Frost ska köpa likör 43 åt mig. Så jag funderar på om man ska fixa groggvirke innan.. Packa ner två liter sprit, massa groggvirke, mjölk, grenadine och ragnar.

Jag har träningsvärk i rumpan, det gör sjukt ont. Måste legat som ett cp inatt, med tanke på att ryggstödskuddarna ligger i soffan så har man inte allt för stort utrymme att ligga på.. Aja, jag har inte tid för det här.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Karin

FJORTON timmar...uhj...då va du trötter...kram..)

2009-04-30 @ 06:52:35
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0