hmmm

Jag har så jävla tråkigt, vad gör folk egentligen vid den här tiden?
Förutom alla som jobbar och går i skolan då..

Jag funderar på att sova lite till för sen måste jag städa och fixa. M kommer hit idag. Woho.
Eller, idag.. Inatt? haha, Jag ska kramas. Heja mig.

På fredag är det party för hela slanten. Ska bli sjukt kul!
Snart kan jag gå ner och kolla posten, pappa hade skickat en födelsedagspresent och jag hoppas att mina grejer från kawaiidesign kommit också. Eller kommer, för posten har inte kommit hit än.

För övrigt ska jag skapa en nudistkolloni för blinda, låter rätt nice, ellerhur?
Jag hatar kläder, därför ska jag bli nudist, men jag vill inte att folk ska se mig naken, därför blir det för blinda.
JAG ÄR SÅ CLEVER!

För övrigt sover mina fingrar än idag.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ÅÅÅEARGH! Jag vill tatuera mig hoho. Jag är i Sthlm nu btw. Så du vääät.

2009-04-06 @ 12:12:46
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se/
Postat av: Lennart

Ta det lite lugnt, snälla! Jag bryr mig ju!

2009-04-07 @ 21:33:21
URL: http://absolutlennart.blogs.se
Postat av: Sotis

Uppdateeeeera

2009-04-09 @ 16:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0