Hahaha

Nu känns det bättre, jag är fan kung på att snoka.
Haha 8 dagar, det var inte mycket.

Någon som vill sätta en slant på hur länge det håller?


b.C är en räddare i nöden, vi ska ut och spela fotboll, som jag hoppas på leder till basket.
Riktigt nice att få komma ut lite, mår inte bra av att bara sitta här hemma.

Tidigare idag intervjuades jag angående sexuell exponering bland unga på internet, var lite mer som ett samtal med en psykolog. Lärde mig nya saker om mig själv, och så kändes det bra att äntligen kunna berätta för någon precis hur det är, mer ingående,  utan att någon dömmer mig.

Nåja, nu ska jag leta fotbollskläder, wish me luck.


Mjölner - Sorgens tid.
Helt bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0