Egen lya?

Kanske får hyra syrrans lägenhet, och bo ensam i några månader till. Vore så jävla nice. Isf från och med juni.
Pappa ska ju ändå börja kräva 3000 i månaden, och syrrans hyra ligger på 2500. Förvisso i skogås, men det funkar ju.
Hoppas hon vi ska på möte med på måndag kan kirra en liten inkomstkälla åt mig, woho!

Fick lite panik nyss, när Kicki berättade att pappa kommer hem på permis snart. VARFÖR BERÄTTADE INTE HAN DET FÖR MIG? Dumma han.
Funderar på att åka och hälsa på imorgon, men det tar över en timme att åka, plus att man bara får vara där mellan 13.00 och 16.00, elakt.


Nej, nu ska jag sminka mitt andra öga eftersom min piratlapp inte kommit än.

Pussgos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0